fredag 11. november 2011

Oppsummering 2011 - og Starten på 2012

I sykkelverden starter sesongen 1.november og slutter 30.september.
Oktober er festmåned.
Passer da og oppsummere litt, bortforklare, juge og komme med sannheter. Og ikke minst planer for året som venter.

Nå er det slik at en genial mann startet med å samle alle ritt-resultater i en base.
Dette finner jeg meget artig. Kan liksom ikke juge bort resultatene.
http://rittranking.merida.no/person/3783/view

14.januar 2011 satt jeg opp følgende målsetninger:
- DSS: 13:50 (ihvertfall være med helt inn med gruppen til god tid!)
- Holmenkollen skimarathon: under 4 timer.
- Ski Birken: Under 4 timer
- Grenserittet: 2:39, topp 30 i klassen
- Sykkel Birken: 3:15, topp 50 i klassen, topp 150 totalt., topp 150 totalt
- Oslo Sykkelfestival: Være med inn!

Sykkelbirken gikk over all forventning; 3.09, 15min bak vinner, og kjørte ikke på maks.(ok, kanskje en mil eller to....)
Grenserittet var lengre i år, men med tiden 2.56, 23 min bak vinner, var jeg meget fornøyd. Ritt rett etter ferien er tøft!
DSS gikk unna! Tiden ble 14.27. Laget var altialt stor fornøyde.
Hurdalsjøen var den store muligheten min til å få pall plassering. Men punkterte!
Askerrunden og Å i Heiane satt jeg igjen med 2. plass i klassen.
Øyern Rundt ble fiasko! Hadde styrken men fulgte ikke med når toget gikk.
Norefjell rennet og rittet er de to desidert tøffeste renn -og ritt jeg har vært med på.
Holmenkollen skimaraton ble unnagjort på 3.46 - godt fornøyd.
Skibirken ble unnagjort på 3.52 - MERKET ble inntatt.

Utnevner meg selv som stormester i klubbmesterskapene i BOC.

2012:
Har bevist for meg selv at jeg kan bli knall god på sykkel, og forstår hva jeg må trene mer på for å bli bedre. (som proff amatør da....). Bakkeintervaller, korte og lange.
Har anskaffet såkalte rulleski(Skikes), som skal gjøre skisesongen knall bra.
Mål og tider:
Skibirken: 3:35
Sykkelbirken: 2.59
Løpebirken: 1.40
Dette skal bli minst topp 50 i trippelen.

Skal hevde meg i flere maraton/grus ritt som Å i heiane, Grenserittet, Farrisrunden Trysilrittet og ikke minst Cyklevasan. Og må ikke glemme N-3!
På landevei må jeg få med meg Hurdalsjøen, Askerrunden, Øyern Rundt, og fler.
Mange renn og ritt skal gjennomføres, med GLANS.
Viktigste blir å ha fokus på å være fornøyd når jeg passerer målstreken.
Så får vi se da.

DSS er i bakhodet, ser ikke ut til å bli mange nok interesserte. Tar det som det kommer.
Kjører nok en del oppkjøringsritt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar